fbpx

Veelgestelde vragen

Wij merken dat wij veel dezelfde vragen binnen krijgen. Daarom zullen we hieronder deze beantwoorden. Mocht uw vraag er niet bij staan, kunt u dit naar zuid@skimwellness.nl sturen.

 

Is jullie site gehackt? Ik krijg een foutmelding.

Nee, onze website is niet gehackt. Het certificaat hiervan is verlopen. Wij zijn er hard mee bezig om dit weer aan de gang te krijgen. De website is dus veilig, u kunt voor nu naar www.skimbeauty.nl gaan om uw afspraken te maken.

 

Ik krijg een foutmelding bij het maken van een afspraak. Wat nu?

Doordat het certificaat van onze website verlopen is, krijgt u een foutmelding wanneer u een afspraak maakt. U hoeft het niet opnieuw te proberen, want de afspraken komen gewoon door. U kunt dit dubbelchecken door in uw mailbox te kijken. U zal zien dat u een afspraakbevestiging hebt ontvangen.

 

 Waarom zitten jullie nu zo vol?

Zoals jullie de laatste weken al gemerkt hebben is onze agenda erg vol geraakt. Daar zijn verschillende redenen voor:

  • Wij merken dat veel klanten die maanden niet geweest ineens massaal herhaalbehandelingen boeken, want de lente en zomer komen eraan!
  • Wij waren hard bezig met het werven van nieuwe medewerkers, helaas zijn door het virus veel sollicitanten niet op komen dagen en trainingen zijn niet doorgegaan door ziekte.
  • Voor ons 1 jarig bestaan hebben wij extra 20% korting op alle Laser Deals, waardoor veel klanten in maart willen langskomen.

Dit is allemaal buiten onze macht. Hopelijk zullen wij zo snel mogelijk meer bezetting hebben. Maar daar kunnen wij ook dan pas mee beginnen. Wij begrijpen echt dat het voor jullie vervelend is, maar dit is echt onmacht en uiteraard stellen wij uw gezondheid en die van onze medewerkers voorop.

 

Waarom kan ik wel een Gratis intake boeken, maar geen herhaalbehandeling?

Bij Skim Wellness zetten wij onze medewerkers in waar we denken dat zij het beste shinen. Daarom hebben wij medewerkers die Gratis intakes doen en medewerkers die behandelen. Dus het is belangrijk dat u de juiste afspraak maakt.
Als u een Gratis intake boekt als terugkerende klant, moeten wij helaas uw afspraak annuleren, deze zijn alleen bedoeld voor nieuwe klanten. Nieuwe klanten zorgen immers voor de continuïteit van ons bedrijf. Geen nieuwe klanten = Geen zorgeloze toekomst. Bedankt voor uw begrip.

 

Ik ben een terugkerende klant, mag ik een Gratis intake boeken?

Nee. Een Gratis intake is alleen bedoeld voor nieuwe klanten. Heeft u deze al gehad? Dan kiest u voor een herhaalbehandeling. Ook al heb u uw eerste behandeling nog niet gehad.
Wilt u een extra zone aanschaffen? Dan kiest u ook voor een herhaalbehandeling en geeft u in de kamer aan uw specialiste de extra gewenste zones door. Zij zal dit voor u verder afhandelen.

 

Ik kan geen afspraak maken, wat nu?

Er kunnen een aantal redenen zijn waarom u geen afspraak kunt maken:

  • U krijgt een foutmelding over een gehackte website:

Bezoek www.skimbeauty.nl , wij zijn hard bezig met het certificaat van onze website. De website is verder veilig en uw creditcard gegevens worden niet gestolen.

  • U krijgt een foutmelding na het maken van een afspraak:

Wanneer u een afspraak gemaakt hebt, lijkt het alsof het niet gelukt is, omdat u direct een foutmelding krijgt. U hoeft het niet opnieuw te proberen, want de afspraken komen gewoon door. U kunt dit dubbelchecken door in uw mailbox te kijken. U zal zien dat u een afspraakbevestiging hebt ontvangen.

  • U kunt geen dag/ tijd kiezen of de kalender verspringt:

Dat betekent dat er geen plek beschikbaar is. Onze kalender is gekoppeld aan onze agenda en is live, dus ververst zich continue. Daarom verspringt deze zo nu en dan. Wanneer u geen dag kan aanklikken, betekent dit dat er geen beschikbare tijden aanwezig zijn. Klik dan verder in de kalender om de dagen met grijze blokken erom heen te zien. Dat zijn de beschikbare dagen.

  • U krijgt de melding dat uw mailadres niet correct is:

Dit kan te maken hebben met uw IP adres. Dan kunt u het beste een mail sturen naar ons: zuid@skimwellness.nl , geef hierbij uw gewenste datum en tijdstip door. Dan kunnen wij in de kalender kijken of we een afspraak voor u kunnen maken.

 

Ik heb dubbele afspraken gemaakt, wat nu?

Dat is geen probleem, stuur ons een bericht via social media of email: zuid@skimwellness.nl , dan zullen wij uw dubbele afspraken eruit halen.

 

Hoe kan ik mijn afspraken annuleren/verplaatsen?

Helaas is het niet mogelijk om online uw afspraken te annuleren of te verplaatsen. Stuur ons een bericht via social media of email: zuid@skimwellness.nl , dan zullen wij uw afspraak annuleren of verplaatsen.

 

Kan ik mijn afspraak last minute en kosteloos annuleren?

Ja, dat kan maar graag 24 uur van tevoren annuleren via telefoon/mail/social media. Dan kunnen wij iemand anders blij maken met uw plek. Wij zullen geen geld in rekening brengen als u netjes uw afspraken afmeldt.

 

Blijft mijn pakket geldig?

Ja. Bij Skim Wellness betaalt u eenmalig voor onbeperkte behandelingen. Deze behandelingen zijn echt onbeperkt en hier zitten geen maximale aantal behandelingen of een einddatum aan vast. Dus uw pakket blijft altijd geldig.

 

Als er 12-13 weken tussen mijn behandelingen zitten, is dan alles voor niets geweest?

Nee. U hoeft zich geen zorgen te maken dat de behandelingen die u heeft gehad voor niets geweest zullen zijn. Dat is echt niet zo! Wij proberen iedereen elke de 4 weken te laten behandelen, maar de haargroeicyclus is om de 12 weken, dus voor een keer een wat langere tussenpoos is echt niet erg.

 

Ik heb via de website een online betaling gedaan, maar niets ontvangen. Gaat dit goed?

Ja. Zodra wij de betaling binnen hebben, ontvangen wij een melding. Dan zullen wij het factuur matchen met de naam in ons klantensysteem. Mochten wij de naam niet kunnen vinden in ons klantensysteem, maken wij een nieuwe klant aan.
Bent u een nieuwe klant? Stuur ons dan een mail naar zuid@skimwellness.nl om uw voor- en achternaam door te geven, zodat we u het factuur kunnen mailen.
Bent u een terugkerende klant, maar betaalt u met een rekeningnummer die niet/deels op uw achternaam staat? Stuur ons dan ook een mail zuid@skimwellness.nl om uw voor- en achternaam door te geven, zodat we u het factuur kunnen mailen.

 

Stond uw vraag er niet bij, mail deze naar zuid@skimwellness.nl en wij zullen deze z.s.m. behandelen.